Ai nevoie de ajutor?

0720 011 959

Onoreaza-i pe cei dragi

Comanda aranjamente florale

Helenke Servicii Funerare Brasov
Documente funerare legale

funerare brasov

Documente necesare declararii decesului:
• Certificat medical constatator al decesului intocmit si semnat de medicul care a facut constatarea.
• Actele persoanei decedate.
• Actul de identitate al decedatului.
• Certificat de nastere si de casatorie, dupa caz.
• Pasaport.
• Livret militar sau, dupa caz, adeverinta de recrutare, pentru persoanele supuse obligatiilor militare pana la 60 ani.
• Actul de identitate al declarantului.
• Actul de intretinere a decedatului, dupa caz.

In cazuri speciale:
• Dovada, eliberată de poliţie sau procuratură cînd decesul a convenit în urma sinucideri, unui accident sau altor acţiuni violente sau dacă înregistrarea decesului se face în mai mult de 3 zile de la data producerii acestuia.
• In mod obligatoriu in aceste cazuri pe constatatorul de deces se impune viza Procuraturii.
• Procesul verbal întocmit de medic – în cazul cadavrului gasit.
Note: Comunicarea administraţiei penitenciarului în cazul cînd persoana a decedat în instituţile penitenciare.
Termenul legal pentru declararea decesului in Romania este de 3 zile de la deces. Actele se depun la Biroul Decese din cadrul Serviciului de Stare Civila.

Formulare completate de solicitant:
• Declaratie cu mostenitorii legali si testamentari în cazul ca decedatul a avut domiciliul pe raza Municipiului Brasov.
• Declaratie cu motivele neprezentarii actului de identitate sau livretului militar ale decedatului.
• Cerere de înregistrare a decesului în cazul nerespectarii termenul legal.
Nota: toate documentele se depun in original si copie.
Certificatul de deces (se obtine in baza actelor mentionate, de la starea civila sau primaria localitatii in raza careia a survenit decesul).

Birou inregistrari decese – Primaria Brasov
Bulevardul Eroilor nr. 8
Tel: 0268 416 550 int. 168

Program:
Luni – Joi: 08:30 – 16:30
Vineri: 08:30 – 14:00
Sambata: 09:00 – 13:00

Stare civilă – Primăria Municipiului Braşov
BIROUL 27 – ÎNREGISTRĂRI DECESE
(Intrarea din strada N.Iorga)

Acte necesare pentru intocmirea dosarului de ajutor de inmormantare:
• Cerere tip pentru ajutorul de inmormantare.
• Certificat de deces (original si copie).
• Cuponul de pensie al persoanei decedate.
• Actul de identitate al solicitantului, certificat de nastere si/sau casatorie (original si copie).
• Documente din care sa rezulte ca solicitantul a suportat cheltuielile de inmormantare (factura si chitanta).

 

Acte necesare plata pensiei neincasate a pensionarului decedat:
• Cerere tip.
• Certificatul de deces (original si copie).
• Actul de identitate al solicitantului (original si copie).
• Acte de stare civila ale solicitantului, din care sa rezulte gradul de rudenie cu decedatul (original si copie).
• Certificat de mostenitor (original si copie).
• Copia talonului de plata a pensiei persoanei decedate, dupa caz.
Nota:Ca dosarul cu acte sa fie acceptat pentru plata pensiei este necesar sa adaugati si certificatul de mostenitor, daca persoana care face solicitarea nu este descendent sau ascendent de drept: parinti, copii, sot, sotie (cfr. Codul Civil, Cap. 1 Art. 653). Pentru mai multe detalii despre aceasta situatie va recomandam sa discutati si cu un notar.

Acte necesare inhumarii / incinerarii:
• Copie dupa certificat constator al decesului.
• Certificatul de imbalsamare.
• Autorizatie de la DSP (dupa caz).
• Certificatul de deces.
• Adeverinta de inhumare.

 

funerare brasov
HELENKE Servicii Funerare Brasov va este alaturi cu experienta in domeniul funerar, cu seriozitate si respect, dar si cu o vechime de peste 20 ani de activitate.
HELENKE este marca inregistrata OSIM.
Toate serviciile funerare pe care le prestam sub aceasta marca sunt asigurate doar la punctul nostru de lucru din Brasov, str. 13 Decembrie, nr. 74A.
Nu avem nicio legatura cu serviciile funerare care presteaza fraudulos sub marca HELENKE la alte puncte de lucru.
Relatii clienti

Apeleaza non-stop!


0720 011 959